Reklamace
Reklamace námi prodaného zboží je prováděna dle platných zákonů ČR.
Obecné podmínky reklamace:
Z řešením reklamací se může kupující obrátit buď přímo na servisní síť výrobce, nebo na dodavatele. Doporučujeme pro nejrychlejší vyřízení reklamace reklamovat zboží přímo v autorizovaném servisu.
Povinnosti kupujícího:
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat dodavatele o zjištěných závadách.
Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:
- Na e-mailovou adresu provozovatele.
- Poštou na adresu provozovatele.
- Reklamačním formulářem výrobce doručeným na naši adresu nebo adresu servisního místa určeného výrobcem.
- Osobním doručením na adresu provozovatele nebo serviního místa a sepsáním reklamačního listu (nutno dohodnout předem).
Kupující je povinen předložit:
- Číslo nákupního dokladu
- Co nejvýstižnější popis závad a jejich projevů.
Je-li u výrobku originální záruční list, může jej autorizovaný servis vyžadovat.